HELLO

Jestem strategicznym partnerem w obszarze skalowania marek i zwiększania przychodów sektora retail (B2C). Posiadam 12-letnie doświadczenie w rozwoju marek z branży fashion, beauty i design. 

Projektuję strategie w oparciu o dane – prowadzę wnikliwą analizę biznesu oraz precyzyjną segmentację oferty i grup docelowych. W swojej pracy łączę wiedzę z marketingu, sprzedaży, ekonomii behawioralnej i psychologii społecznej.

Team Management /Teammate

  • 2022-2025

    ANIA KRUK

    Head of E-commerce & Digital Marketing
  • 2020-2022

    BURDA Media Polska

    Subscription Development Manager
  • 2018 - 2020

    DOMODI / EXTRADOM

    Trade Marketing Manager
  • 2015 - 2019

    ENTER AIR

    PR & Marketing Manager, Head of Publications Enter Air Inflight Magazine
  • 2013 - 2015

    KAZAR

    PR & Marketing Specialist

Strategic Consulting

  • 2025 - obecnie

    O bag

    E-commerce Strategy Consultant
  • 2025 - obecnie

    MANDEL

    E-commerce Growth Strategist
  • 2024 - 2025

    BESIMO

    E-commerce Consultant
  • 2020 - 2025

    CATWALK MULTI CONCEPT

    E-commerce Consultant
  • 2017 - 2020

    HOLMES PLACE POLAND

    Performance Marketing Consultant

Personal Growth

  • 2023

    MINI MBA

    Marketing Week, Mark Ritson
  • 2011 - 2013

    Uniwersytet Adama Mickiewicza,

    Magister, Dziennikarstwo i komunikacja w społeczna, spec. Zarządzanie komunikacją w biznesie
  • 2008-2011

    Uniwersytet Wrocławski

    Licencjat, Dziennikarstwo i komunikacja w społeczna, spec. Public Relations & Corporate Identity