Moją pasją jest marketing, a marketing to dla mnie ludzie – ich aspiracje, intencje, potrzeby i popędy.
Specjalizuję się w budowaniu kompleksowych strategii marketingowych, skierowanych na skalowanie sprzedaży oraz zasięgu marek z branży fashion&beauty.
Doświadczenie nauczyło mnie, że dzięki prognozowaniu ludzkich zachowań i intencji jesteśmy w stanie dotrzeć niemal z każdą usługą lub produktem do odpowiedniej grupy docelowej.
Konsultacje, które przeprowadzam z markami pozwalają mi rozwijać nie tylko piękne biznesy, ale także siebie.
Konsultuję w zakresie:
Budowy kompleksowej strategii marketingowej
Analizy efektywności e-commerce
Analizy i strategia działań SEO / Performance
Zwiększaniu efektywności sprzedaży
Wsparciu w budowie struktury zespołów marketingowych
Skalowaniu zasięgu nowych produktów
ROZWÓJ
04-08.2023
Mini MBA, Marketing Week with Mark Ritson
Marketing
2011 - 2013
Uniwersytet Adama Mickiewicza
Magister, Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
2008 - 2011
Uniwersytet Wrocławski
Licencjat, Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
DOŚWIADCZENIE
2022 - obecnie
ANIA KRUK
Head of E-commerce & Digital Marketing
2020 - 2022
BURDA Media Polska
Subscription Development Manager
2018 - 2020
DOMODI
Trade Marketing Manager
2015 - 2019
Enter Air
PR & Marketing Manager,
Head of Publications Enter Air Inflight Magazine