Moją pasją jest marketing, a marketing to dla mnie ludzie – ich intencje, aspiracje i potrzeby.
Specjalizuję się w budowaniu kompleksowych strategii marketingowych, skierowanych na skalowanie sprzedaży oraz zasięgu marek z branży fashion&beauty.
Dzięki zrozumieniu ludzkich potrzeb i zachowań, jesteśmy w stanie dotrzeć do odpowiednich odbiorców niemal z każdą usługą i produktem.
Analizy e-commerce, które wykonuję, mają na celu zwiększenie sprzedaży poprzez precyzyjną segmentację zarówno oferty produktowej, jak i grupy docelowej.
Zakres konsultacji
Analiza efektywności sprzedażowej e-commerce
Analiza efektywności działań performance (SEM)
Organizacja warsztatów strategicznych dla działów marketingu
Budowa strategii pozycjonowania oferty produktowej
Budowa strategii cenowej kategorii produktowych
ROZWÓJ
04-08.2023
Mini MBA, Marketing Week with Mark Ritson
Marketing
2011 - 2013
Uniwersytet Adama Mickiewicza
Magister, Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
2008 - 2011
Uniwersytet Wrocławski
Licencjat, Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
DOŚWIADCZENIE
2022 - obecnie
ANIA KRUK
Head of E-commerce & Digital Marketing
2020 - 2022
BURDA Media Polska
Subscription Development Manager
2018 - 2020
DOMODI
Trade Marketing Manager
2015 - 2019
Enter Air
PR & Marketing Manager,
Head of Publications Enter Air Inflight Magazine