Marketing
Od 2018 roku współpracuję z multibrandem CATWALK MULTI CONCEPT, a zakres moich działań wielokrotnie ewoluował w odpowiedzi na bieżące potrzeby właścicielki. Niezmiennym celem pozostaje dotarcie do odbiorców ceniących marki z segmentu premium, z naciskiem na osoby, dla których moda to nie tylko zakupy, lecz także sfera wyjątkowych wrażeń i inspiracji.
W ramach tej współpracy odpowiadam za opracowywanie strategii zasięgowej, przeprowadzanie segmentacji rynku oraz projektowanie działań trade marketingowych w oparciu o dane. Model biznesowy CATWALK MULTI CONCEPT funkcjonuje w bradzo konkurencyjnym otoczeniu, gdzie liczne, rozpoznawalne brandy dysponują nieporównywalnie większymi budżetami reklamowymi.
Właśnie dlatego w moich działaniach dla CATWALK, kluczowe jest się oparcie strategii na precyzyjnej segmentacji grup docelowych, dostosowanej do konkretnych marek premium znajdujących się w ofercie. Takie podejście pozwala trafnie identyfikować potrzeby różnych odbiorców i skutecznie kierować do nich komunikację, co przekłada się na stabilny przychód z kanału online. Chociaż trudno konkurować z największymi graczami w zakresie wydatków reklamowych, dopasowane do potrzeb klientów segmenty oferty pozwalają skutecznie wypełniać luki rynkowe i zapewniać dalszy rozwój CATWALK przy zachowaniu racjonalnego poziomu inwestycji.