Współpraca: MANDEL

W lutym rozpoczęłam strategiczny projekt z polską marką MANDEL, który koncentruje się na optymalizacji i skalowaniu e‑commerce. W ramach tej współpracy odpowiadam za opracowanie strategii wzrostu przychodów, optymalizację performance marketingu oraz segmentację rynku do oferty. Naszym priorytetem przez kolejne kilka miesięcy będzie wyeksponowanie marki w grupie nowych odbiorców. 

Moim celem jest wprowadzenie rozwiązań, które poprawią doświadczenia zakupowe w sklepie online oraz przełożą się na długotrwałe relacje z klientami. Nie ma potrzeby wprowadzania rewolucji – marka sama w sobie ma ogromny potencjał. W tym projekcie skupiam się przede wszystkim na łączeniu odpowiednich kropek w spójny proces. W tym celu łączę analizę dotychczasowych kampanii reklamowych, weryfikuję efektywność kanałów sprzedaży i procesów wewnętrznych. Swoją pracę zaczęłam od połączenia procesów pomiędzy obszarami produkt–marketing–sprzedaż. Bardzo mocno wierzę w to, że najlepsze efekty uzyskujemy, kiedy wszyscy jesteśmy na tej samej stronie, pod kątem zrozumienia celu naszych działań. 

MANDEL to marka z ogromnym potencjałem, która stawia na najwyższą jakość, polską produkcję i wzornictwo w totalnych must-have trendach. Zależy mi na tym, aby realizować działania dla marek, które rozumieją, że dzisiaj jakość jest wartością. Wraz ze wzrostem skali, musi podążać dbałość o jakość oferty. Tylko wtedy nasze działania marketingowe są prawdziwie istotne. MANDEL jest marką, która faktycznie dostarcza jakość, którą promuje. 

Jestem przekonana, że dzięki spójnej strategii skalowania przychodów, zoptymalizowanym działaniom marketingowym oraz precyzyjnie zaplanowanym procesom, marka MANDEL utrwali swoją pozycję w świecie mody, dotrze nowych odbiorców oraz umocni relacje z dotychczasowymi klientami. Taki jest cel 🙂 

Prev PostStrategie budowania lojalności - wywiad w Trendbooku MARKETER+
Next PostNotes&Insights: E-commerce Berlin Expo 2025